Planvormer Renovatie & Onderhoud

Gaat je hart sneller kloppen wanneer het gaat over grootschalige renovatie projecten? Hou je ervan om plannen te maken die tot in de puntjes zijn verzorgd? Heb jij de touwtjes graag in handen en kun je veel verschillende ballen tegelijk in de lucht houden? Werk jij liever in het vroegere stadium van het bouwproject als planvormer dan in de uitvoering? Lees dan snel verder, misschien zijn we op zoek naar jou!

Wat is je uitdaging als planvormer Renovatie & Onderhoud?

In de rol van planvormer heb je meerdere projecten gelijktijdig onder je hoede, waarbij deze in omvang en complexiteit met elkaar verschillen. Als Planvormer ben je verantwoordelijk, vanaf de initiatiefase tot en met de opdrachtverstrekking, voor de projecten op het gebied van groot onderhoud en verduurzaming van bestaand vastgoed. Dit doe je voor onze opdrachtgevers, dit zijn voornamelijk woningcorporaties.   

Je bent het  aanspreekpunt en sparringspartner voor de opdrachtgever, je interne projectteam en onze samenwerkingspartners en -adviseurs. Je stelt de klantwensen en eisen vast en adviseert de opdrachtgever over de benodigde bouwkundige, installatietechnische en bouwfysische maatregelen. Op locatie inventariseer je het project en heb je overleg met bewoners en de bewonerscommissies.  Samen met het planvormingsteam vertaal je dit naar een grensverleggend Plan van Aanpak.

Je werkt nauw samen met het projectteam, bestaande uit een bouwkundig engineer, calculator en adviseurs. Voor  de bewonerscommunicatie stel je in overleg met de afdeling communicatie een communicatieplan op en stel je communicatiemiddelen samen. Uiteindelijk presenteer en draag je de projectinformatie over aan het projectteam voor de start van de realisatiefase.

Het uitvoeringsteam ondersteun je daar waar nodig tijdens de realisatie van je project. Daarnaast draag je mogelijk verbeteringen en aandachtspunten aan bij de bouwkundig adviseur planvorming.

Waar je nog meer verantwoordelijk voor bent

Je bent bedreven in het meedenken in slimme en innovatieve bouwmethodieken of alternatieven materiaalkeuzes. Met als doel het project te vereenvoudigen, de overlast voor de bewoners te beperken, en het project kwalitatief te verbeteren. Je werkt nauw samen met je collega’s maar kan daarnaast zelfstandig werken.  Je relatienetwerk uitbouwen en het uitbreiden van je orderportefeuille is voor jou niet onbekend.

Wat neem je mee?

  • HBO/WO Bouwkunde.
  • Minimaal 5 jaar relevante aantoonbare ervaring.
  • Ervaring in de groot onderhoud / renovatie is een must.
  • Ervaring met projectmanagement en kostendeskundigheid.
  • VCA-basis en kennis en ervaring met bestaande bouwwet- en regelgeving.
  • Kennis van de branchespecifieke producten, materialen en methoden.
  • Je herkent je in de volgende eigenschappen: Pro-actieve, flexibele professional, analytische probleemoplosser, streeft naar kwaliteit en je bent resultaatgericht.

Wat heeft KnaapenGroep jou te bieden?

  • Een afwisselende functie binnen een succesvol en groeiend familiebedrijf.
  • Uitstekend salaris conform CAO Bouw.
  • 43 vakantiedagen (waarvan een deel wordt uitbetaald).
  • Vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje (1,9% van je brutosalaris).
  • Telefoon en laptop.
  • Een inspirerende werkomgeving in KnaapenGroep stijl!
  • Gezellige vrijmibo’s.
  • Toffe personeelsuitjes.
  • Sporten op kantoor.
  • Ieder kwartaal een of meerdere Knappe Knaapen Koppen activiteiten!

Waar ga je werken?

KnaapenGroep: Onderhoud met gevoel!
KnaapenGroep is het oudste familiebedrijf van Nederland (opgericht in 1652) en wordt inmiddels vertegenwoordigd door de 11e generatie. Van een eenvoudig schildersbedrijf zijn wij uitgegroeid tot een multidisciplinair renovatiebedrijf, met voornamelijk woningcorporaties als opdrachtgever. Wij hebben een bijzondere kijk op renoveren en dat zien opdrachtgevers terug in de praktijk. Anders dan dat je van een bouwbedrijf verwacht, bouwen wij niet alleen met stenen en cement. Wij renoveren fysiek én sociaal en investeren in een betere toekomst voor de bewoners van een wijk.

De organisatiecultuur bij KnaapenGroep is sterk, als een onzichtbare lijm die de Knaapen-medewerkers met elkaar verbindt. Als oudste familiebedrijf van Nederland weten wij als geen ander dat een aangenaam werkklimaat, waarbij mensen zich prettig voelen, de basis is voor kwaliteit en voor de toekomst.
Er heerst een platte en informele werksfeer, waarin je zowel persoonlijk als vakinhoudelijk de vrijheid krijgt om jezelf optimaal te kunnen ontwikkelen. Met een team van 90 vakbekwame mensen zet KnaapenGroep zich iedere dag proactief in voor de klanten. De collega’s zijn betrokken naar elkaar, de opdrachtgevers en de bewoners. Een team waar KnaapenGroep trots op is!

Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.

Geïnteresseerd?

Durf jij de uitdaging aan? Dan zijn wij benieuwd naar jouw verhaal. Stuur je CV en motivatiebrief via onderstaand sollicitatieformulier. Heb je vragen? Neem voor meer informatie contact op met Maartje van Kester via telefoonnummer 06 10 59 69 54. Of stel je vragen via onderstaand formulier zonder bijlagen.

Sollicitatieformulier