Planvormer Renovatie & Onderhoud

Functieprofiel

Wat je gaat doen
Als Planvormer Renovatie & Onderhoud heb je meerdere projecten onder je hoede van initiatiefase tot opdrachtverstrekking. Projecten in renovatie, groot onderhoud en verduurzaming van bestaand vastgoed.

Je bent sparringspartner van onze opdrachtgevers en projectteams. Op locatie overleg je ook met bewoners en bewonerscommissies. Je inventariseert alle wensen en eisen en adviseert over bouwkundige, installatietechnische en bouwfysische maatregelen.  

Op basis van deze inventarisatie stel je een plan van aanpak op, met een strategie voor (bewoners)communicatie. Daartoe werk je nauw samen in verschillende projectteams en met de afdeling communicatie.

Met de presentatie van dit plan aan de opdrachtgever en het uitvoeringsteam geef je het startschot van de realisatie. Tijdens deze fase blijf je betrokken in een adviserende rol en stel je waar nodig de plannen bij.

Je bent bedreven in het meedenken in slimme en innovatieve bouwmethodieken of alternatieven materiaalkeuzes. Met als doel het project te vereenvoudigen, de overlast voor de bewoners te beperken, en het project kwalitatief te verbeteren.

Functie-eisen

Dit moet je kunnen
Je bent in het bezit van een diploma hbo of wo Bouwkunde en hebt minimaal 5 jaar ervaring in groot onderhoud en renovatie.

Je hebt goed inzicht in projectmanagement en bent deskundig op het gebied van kostenbeheersing. Zowel bouwwetten en regelgeving (VCA-basis) als voor de branche specifieke producten, materialen en methoden zijn voor jou bekend terrein.

Daarbij ben je een analytische probleemoplosser die streeft naar kwaliteit en het beste resultaat. Een proactieve, flexibele professional met een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.

Functie-aanbod

Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende en gewaardeerde job in ons groeiende familiebedrijf hoort een uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra) met 43 vakantiedagen, waarvan een deel wordt uitbetaald.

We bieden je een eigen laptop met telefoon, een leaseauto, prettige werktijden, thuiswerkmogelijkheden en een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje (1,9% van je brutosalaris).

Ook organiseren we door het jaar heen verschillende activiteiten. Cursussen en teamuitjes, maar ook wekelijks sporten met collega’s en toffe borrels en personeelsfeesten.

Werken bij Knaapen

Doe alsof je thuis bent
Knaapen Groep (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Nederland. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Daar zijn we niet alleen goed in, daar hebben we ook plezier in. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.

Bij alles wat we doen staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Maar wat ons echt beweegt zijn mensen. Dit betekent dat we niet alleen fysiek, maar ook sociaal investeren in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.

Voor onze uitdagende opdrachten is samenwerken een must. Daarbij vinden we het belangrijk dat iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn. Juist dat maakt het zo prettig om met en bij ons te werken.

Bij Knaapen heerst een informele werksfeer waarbinnen onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. We zijn trots op ons team van 110 vakbekwame collega’s die elke dag hun beste beentje voorzetten voor het beste resultaat.

Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.

Kom jij ons team versterken?

Solliciteer naar de functie Planvoorbereider Planmatig Onderhoud bij Knaapen. Een motivatiebrief hoef je niet te schrijven. Wel ontvangen we graag je cv en eventueel je LinkedIn-profiel. Op basis daarvan nodigen we je met plezier uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem dan telefonisch contact op (0499 – 46 06 05) tijdens kantooruren, of stuur een mail aan: solliciteren@knaapen.nl

Sollicitatieformulier

    Schrijf geen brief, alleen je CV of linkedin profiel achterlaten is voldoende voor ons.