Projectleider Planmatig Onderhoud

Functieprofiel

Wat je gaat doen

Als Projectleider Planmatig Onderhoud ben je eindverantwoordelijk voor de complete beheersing van verschillende onderhoud- en schilderprojecten. Je bent niet alleen het eerste aanspreekpunt maar ook de sparringpartner van onze opdrachtgevers waarmee we  veelal resultaatgericht samenwerken (RGS). Daarnaast onderhoud je goede relaties met co-makers en leveranciers.

Je begeleid het uitvoerende team en bewaakt de planning. Je ziet toe op een accurate uitvoering en soepel verloop van diverse onderhoud- en schilderwerkzaamheden, waarbij je de kwaliteit, het financiële plaatje en de klanttevredenheid nooit uit het oog verliest.

Van opname tot en met afrekening: door jouw overzicht en proactieve instelling verlopen projecten soepel en worden alle werkzaamheden professioneel uitgevoerd. Tot je takenpakket behoren ook periodieke verslaglegging, rapportages en financiële prognoses. Deze overleg je met onze Bedrijfsleider.

Functie-eisen

Dit moet je kunnen
Je bent in het bezit van een diploma MBO Bouwkunde en hebt enige jaren relevante ervaring, bij voorkeur op het gebied van planmatig onderhoud. Affiniteit met beschermings- en afwerkingstechnieken is een pre.

Je kunt leidinggeven en financiële verantwoordelijk dragen, maar weet ook wat slim inkopen is en hoe materialen duurzaam worden toegepast. Daarbij heb je knowhow van branchespecifieke producten, materialen en methoden, en ben je goed op de hoogte van wettelijke bouwregelgeving en bouwbesluiten. Omdat je veelal in bewoonde situaties aan het werk bent, ben je klant- en oplossingsgericht.

Functie-aanbod

Goede vooruitzichten
Bij deze uitdagende job in ons groeiende familiebedrijf hoort een uitstekend salaris (conform cao SAG met o.a. 32 vakantiedagen). Je krijgt alle ruimte om projecten zelfstandig te runnen maar je bent altijd verzekerd van een professionele back-up. Een leaseauto is onderdeel van je arbeidsvoorwaarden.

Ook organiseren we door het jaar heen verschillende activiteiten. Cursussen en teamuitjes, maar ook wekelijks sporten met collega’s en toffe borrels en personeelsfeesten.

Werken bij Knaapen

Alsof je thuis bent
Knaapen Groep (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Nederland. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Daar zijn we niet alleen goed in, daar hebben we ook plezier in. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.

Bij alles wat we doen staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Maar wat ons echt beweegt zijn mensen. Dit betekent dat we niet alleen fysiek, maar ook sociaal investeren in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.

Voor onze uitdagende opdrachten is samenwerken een must. Daarbij vinden we het belangrijk dat iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn. Juist dat maakt het zo prettig om met en bij ons te werken.

Bij Knaapen heerst een informele werksfeer waarbinnen onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. We zijn trots op ons team van 110 vakbekwame collega’s die elke dag hun beste beentje voorzetten voor het beste resultaat.

Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.

Kom jij ons team versterken?

Solliciteer naar de functie Projectleider Planmatig Onderhoud bij Knaapen. Een motivatiebrief hoef je niet te schrijven. Wel ontvangen we graag je cv en eventueel je LinkedIn-profiel. Op basis daarvan nodigen we je met plezier uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem dan telefonisch contact op (0499 – 46 06 05) tijdens kantooruren, of stuur een mail aan: solliciteren@knaapen.nl

Sollicitatieformulier

    Schrijf geen brief, alleen je CV of linkedin profiel achterlaten is voldoende voor ons.