Projectcoördinator Bewonerscommunicatie

(32 - 40 uur)

Functieprofiel

Wat je gaat doen
Als Projectcoördinator Bewonerscommunicatie bepaal je het communicatieplan bij de meer grootschalige renovatieprojecten. Dit betekent dat je bewoners informeert wat er met de woning staat te gebeuren. Hierbij voer je overleg met de opdrachtgever (woningbouwcoöperaties), de bewonersbegeleider, het technische projectteam en de teamleider bewonerscommunicatie. Je organiseert en begeleid workshops waarin alle stakeholders geïnformeerd worden over het project. Afhankelijk van de bewonersgroep vraagt dit vaak maatwerk en kom je met creatieve oplossingen. Je weegt af welke communicatiemiddelen het beste hierbij aansluiten waarbij je gebruik kunt maken van bestaande communicatiemiddelen, maar waar zeker ook ruimte is om nieuwe concepten te ontwikkelen. Het doel is om de beste middelen in te zetten, zodat bewoners zo goed mogelijk geïnformeerd zijn over het project en de opdrachtgever op dit punt volledig ontzorgd is.

Gedurende het renovatieproject ben je goed op de hoogte over de vorderingen en weet je bij te sturen als dit nodig is. Je werkt hierbij nauw samen met technische projectteam en onze eigen bewonersbegeleiders die het directe contact met bewoners hebben. Ook beheer je het digitale platform voor bewonerscommunicatie, waarmee bewoners digitaal geïnformeerd worden. Aan het einde van het project verzorg je de eindevaluatie die je rapporteert aan je leidinggevende en voorziet van een onderbouwing en eventuele aanbevelingen voor volgende projecten.

Functie-eisen

Dit moet je kunnen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare achtergrond in communicatie
  • Ervaring met projectmanagement
  • Ervaring met grafische vormgeving in InDesign is een pre
  • Je bent creatief en beschikt over een klant- en oplossingsgerichte instelling. Je communiceert makkelijk op alle niveaus, waardoor je op goed op de hoogte bent wat er allemaal speelt.

Functie-aanbod

Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende en gewaardeerde job in ons groeiende familiebedrijf hoort een uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra) met 43 vakantiedagen, waarvan een deel wordt uitbetaald.

We bieden je een eigen laptop met telefoon, prettige werktijden en een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje (1,9% van je brutosalaris).

Ook organiseren we door het jaar heen verschillende activiteiten. Cursussen en teamuitjes, maar ook wekelijks sporten met collega’s en toffe borrels en personeelsfeesten.

Werken bij Knaapen

Doe alsof je thuis bent
Knaapen Groep (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Daar zijn we niet alleen goed in, daar hebben we ook plezier in. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.

Bij alles wat we doen staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Maar wat ons echt beweegt zijn mensen. Dit betekent dat we niet alleen fysiek, maar ook sociaal investeren in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.

Voor onze uitdagende opdrachten is samenwerken een must. Daarbij vinden we het belangrijk dat iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn. Juist dat maakt het zo prettig om met en bij ons te werken.

Bij Knaapen heerst een informele werksfeer waarbinnen onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. We zijn trots op ons team van 130 vakbekwame collega’s die elke dag hun beste beentje voorzetten voor het beste resultaat.

Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.

Kom jij ons team versterken?

Solliciteer naar de functie Projectcoördinator Bewonerscommunicatie bij Knaapen. We ontvangen graag je cv en een motivatiebrief. Op basis daarvan nodigen we je met plezier uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem dan telefonisch contact op (0499 – 46 06 05) tijdens kantooruren, of stuur een mail aan: solliciteren@knaapen.nl

Sollicitatieformulier