Medewerker Bedrijfsbureau

(ca. 24 uur)

Een kei in plannen & organiseren

Functieprofiel

Wat is je uitdaging in deze spin in het web-functie?
Wij maken veel gebruik van ZZP-ers en dit moet natuurlijk goed georganiseerd worden. Dit betekent dat je zorgt voor een goede bezetting aan vakmensen waarbij je natuurlijk ook gebruik kunt maken van ons netwerk. Je regelt de prijsafspraken, onderhoud contacten met de ZZP-ers en bureaus, beheert de dossiers van de ZZP-ers, verzorgt de administratieve afwikkeling en hebt een leidende rol om acties te bedenken om de doelgroep te benaderen. ZZP-ers zijn voor ons net zo belangrijk als ons eigen personeel en dus bouw je een goede band met ze op. Daarnaast weet je welke behoefte er speelt op de projecten zodat je daar op in kunt spelen. In deze afwisselende functie run je dus in feite zelfstandig je eigen uitzendbureau binnen ons bedrijf.

Ook heb je een centrale rol bij het ondersteunen van de overige operationele afdelingen. Denk hierbij aan het bewaken van de VCA administratie, het beheren van de zgn. garantiemappen en ben je de backup voor ons automatiseringssysteem (Bouwtool).

Functie-eisen

Dit moet je kunnen
Je spreekt de taal van de bouw en beschikt over een gezonde dosis ondernemerschap van waaruit je je activiteiten weet uit te breiden. Vanuit je toegevoegde waarde zorg je ervoor dat men niet om je heen kan.

Onze ideale kandidaat beschikt over:

  • Een relevante opleiding op minimaal MBO+-niveau
  • Enige ervaring in een coordinerende functie (bijv. als intercedent)
  • Je bent goed administratief onderlegd, werkt gestructureerd en planmatig
  • Ervaring met Inkoop is welkom

Als persoon ben je assertief en communicatief, je vindt het leuk om te onderhandelen en hebt een dienstverlenende instelling.

Functie-aanbod

Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende en gewaardeerde baan in ons groeiende familiebedrijf hoort een uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra) met 43 vakantiedagen, waarvan een deel wordt uitbetaald.

We bieden je een eigen laptop met telefoon, prettige werktijden en een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje (1,9% van je brutosalaris).

Ook organiseren we door het jaar heen verschillende activiteiten. Cursussen en teamuitjes, maar ook wekelijks sporten met collega’s en toffe borrels en personeelsfeesten.

Werken bij Knaapen

Doe alsof je thuis bent
Knaapen Groep (sinds 1652) is een van de oudste familiebedrijven van Nederland. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Daar zijn we niet alleen goed in, daar hebben we ook plezier in. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.

Bij alles wat we doen staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Maar wat ons echt beweegt zijn mensen. Dit betekent dat we niet alleen fysiek, maar ook sociaal investeren in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.

We bieden je een fijn team van vakkundige collega’s en prettige werktijden. Bij Knaapen heerst een informele werksfeer waarbinnen onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. We zijn trots op ons team van ruim 130 vakbekwame collega’s die elke dag hun beste beentje voorzetten voor het beste resultaat.

Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.

Kom jij ons team versterken?

Solliciteer naar de functie van Medewerker Bedrijfsbureau. Een motivatiebrief hoef je niet te schrijven, maar dit mag uiteraard wel. Wel ontvangen we graag je cv. Op basis daarvan nodigen we je met plezier uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem dan telefonisch contact op (0499 – 46 06 05) tijdens kantooruren, of stuur een mail aan: solliciteren@knaapen.nl

Sollicitatieformulier