(32 - 40 uur)
Functieprofiel
Wat je gaat doen
Als Projectcoördinator Bewonerscommunicatie organiseer en begeleid je workshops waarin je alle stakeholders betrekt om het communicatieplan voor een project op te stellen. Hierbij voer je overleg met de opdrachtgever (woningcorporaties), de bewonersbegeleider, het technische projectteam en de teamleider bewonerscommunicatie. Afhankelijk van de bewonersgroep vraagt het communicatieplan vaak maatwerk en kom je met creatieve oplossingen. Je weegt af welke communicatiemiddelen en -momenten het beste aansluiten, met als doel om bewoners zo goed mogelijk te informeren en voor te bereiden op het (groot) onderhoud. En om de opdrachtgever op het gebied van bewonerscommunicatie volledig te ontzorgen. Als het communicatieplan staat, ga je vervolgens aan de slag met het uitwerken van alle communicatiemiddelen en -momenten. Denk hierbij aan organiseren van bijeenkomsten, het maken van een bewonersbrochure, informatiekaarten en het schrijven van brieven.
Gedurende het renovatieproject ben je goed op de hoogte over de vorderingen en weet je bij te sturen als dit nodig is. Je werkt hierbij nauw samen met technische projectteam en onze eigen bewonersbegeleiders die het directe contact met bewoners hebben. Aan het einde van het project verzorg je de eindevaluatie die je rapporteert aan je leidinggevende en voorziet van een onderbouwing en eventuele aanbevelingen voor volgende projecten.
Functie-eisen
Dit neem je mee
- HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring of achtergrond in communicatie
- Ervaring met projectmanagement en het coördineren van meerdere projecten
- Ervaring met vormgeving met Adobe Creative Suite (InDesign) is een pré
Je bent creatief en beschikt over een klant- en oplossingsgerichte instelling. Je communiceert makkelijk op alle niveaus
Functie-aanbod
Goede vooruitzichten
Je ontvangt bij ons een uitstekend pakket aan moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder 43 verlofdagen en mogelijkheden om flexibel en vanuit huis te werken;
Naast een hecht team bieden wij een ‘huiselijke’ no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen, veel vrijheden en waar veel waarde wordt gehecht aan een goede werk/privé balans;
Wij investeren in onze medewerkers, wat betekent dat er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is.
Werken bij Knaapen
Alsof je thuis bent
Knaapen (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Daar zijn we niet alleen goed in, daar hebben we ook plezier in. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.
Bij alles wat we doen staan kwaliteit en duurzaamheid voorop. Maar wat ons echt beweegt zijn mensen. Dit betekent dat we niet alleen fysiek, maar ook sociaal investeren in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.
Voor onze uitdagende opdrachten is samenwerken een must. Daarbij vinden we het belangrijk dat iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn. Juist dat maakt het zo prettig om met en bij ons te werken.
Bij Knaapen heerst een informele werksfeer waarbinnen onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen. We zijn trots op ons team van 160 vakbekwame collega’s die elke dag hun beste beentje voorzetten voor het beste resultaat.
Wat vinden jouw toekomstige collega’s eigenlijk van het werken bij Knaapen? Bekijk de uitkomst hier.
Kom jij ons team versterken?
Solliciteer naar de functie Projectcoördinator Bewonerscommunicatie bij Knaapen. We ontvangen graag je cv en een motivatiebrief. Op basis daarvan nodigen we je met plezier uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem dan telefonisch contact op (0499 – 46 06 05) tijdens kantooruren, of stuur een mail aan: solliciteren@knaapen.nl