Coördinator VGO, 32-40 uur
Jouw communicatie zorgt voor blije bewoners en succesvolle projecten.
Dit ga je doen
Als Coördinator VGO ben jij de verbindende schakel in ons vraaggestuurd onderhoud van badkamers, keukens en toiletten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bewoners en zorgt voor een vlekkeloze telefonische intake, heldere uitleg over de werkzaamheden en een efficiënte planning van afspraken. Samen met het uitvoerende team zorg je dat alles soepel verloopt en bewoners zich gehoord en geholpen voelen.
In deze dynamische rol draag je bij aan een hoge klanttevredenheid door heldere communicatie en goed verwachtingsmanagement. Met jouw aanpak maak je de dag van bewoners beter en help je projecten soepeler te verlopen voor je collega’s.
Werken met Ecofiks
Met Ecofiks installeren we razendsnel duurzame badkamers (in 4 dagen) en keukens of toiletten (in 1 dag), met minimale overlast voor bewoners.
Andere belangrijke taken en zaken
- Bewoners begeleiden: Je legt duidelijk uit wat de werkzaamheden inhouden en wat bewoners kunnen verwachten.
- Communicatie beheren: Je bent verantwoordelijk voor de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden.
- Planning organiseren: Je plant afspraken slim en soepel in.
- Samenwerken met teams: Je werkt nauw samen met het uitvoerende team en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering.
- Klanttevredenheid verhogen: Met jouw communicatie en servicegerichtheid maak je van ieder project een succes.

Dit moet je kunnen
Je bent een communicatief talent met een klantgerichte instelling. Je hebt oog voor detail en weet hoe je processen gestructureerd kunt aanpakken.
Wat neem je verder mee?
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een dienstverlenende instelling.
- Affiniteit met de bouw – ervaring in de renovatiebranche is een pre.
- Proactieve houding en organisatorische skills.
- Het vermogen om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te dragen.
Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende functie hoort een pakket aan moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra).
- 43 verlofdagen (waarvan een deel wordt uitbetaald).
- Een leasefietsregeling.
- Een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje.
- Werken in een hecht team met een ‘huiselijke’ no-nonsense cultuur, waar korte lijnen, veel vrijheid en een goede werk/privébalans centraal staan.
Bij Knaapen krijg je volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, onder meer met cursussen en trainingen die jou verder helpen. Daarbij organiseren we door het jaar heen ook verschillende activiteiten, zoals teamuitjes, wekelijkse sportmomenten, gezellige borrels en personeelsfeesten.
Wat zeggen jouw toekomstige collega’s over werken bij Knaapen? Bekijk het in de video.
Alsof je thuis bent
Knaapen (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Dat doen we niet alleen goed, maar ook met veel plezier. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.
Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons voorop. Maar wat ons écht beweegt, zijn mensen. Daarom investeren we niet alleen in stenen, maar ook in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.
We zijn trots op ons team van meer dan 170 collega’s, dat zich dagelijks inzet voor het beste resultaat. Onze uitdagende projecten vragen om nauwe samenwerking, waarin iedereen welkom is, zichzelf kan zijn en kan groeien.
Bij Knaapen werk je in een omgeving waar je je thuis voelt.

Solliciteren doe je zo
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu naar de functie Coördinator VGO bij Knaapen. Een motivatiebrief is niet nodig. Stuur ons je cv en eventueel je LinkedIn-profiel, en we nodigen je graag uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem contact op met Laura van Otterdijk via solliciteren@knaapen.nl, of bel tijdens kantooruren: 0499 – 46 06 05.
Jouw communicatie zorgt voor blije bewoners en succesvolle projecten.
Dit ga je doen
Als Coördinator VGO ben jij de verbindende schakel in ons vraaggestuurd onderhoud van badkamers, keukens en toiletten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bewoners en zorgt voor een vlekkeloze telefonische intake, heldere uitleg over de werkzaamheden en een efficiënte planning van afspraken. Samen met het uitvoerende team zorg je dat alles soepel verloopt en bewoners zich gehoord en geholpen voelen.
In deze dynamische rol draag je bij aan een hoge klanttevredenheid door heldere communicatie en goed verwachtingsmanagement. Met jouw aanpak maak je de dag van bewoners beter en help je projecten soepeler te verlopen voor je collega’s.
Werken met Ecofiks
Met Ecofiks installeren we razendsnel duurzame badkamers (in 4 dagen) en keukens of toiletten (in 1 dag), met minimale overlast voor bewoners.
Andere belangrijke taken en zaken
- Bewoners begeleiden: Je legt duidelijk uit wat de werkzaamheden inhouden en wat bewoners kunnen verwachten.
- Communicatie beheren: Je bent verantwoordelijk voor de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden.
- Planning organiseren: Je plant afspraken slim en soepel in.
- Samenwerken met teams: Je werkt nauw samen met het uitvoerende team en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering.
- Klanttevredenheid verhogen: Met jouw communicatie en servicegerichtheid maak je van ieder project een succes.

Dit moet je kunnen
Je bent een communicatief talent met een klantgerichte instelling. Je hebt oog voor detail en weet hoe je processen gestructureerd kunt aanpakken.
Wat neem je verder mee?
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een dienstverlenende instelling.
- Affiniteit met de bouw – ervaring in de renovatiebranche is een pre.
- Proactieve houding en organisatorische skills.
- Het vermogen om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te dragen.
Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende functie hoort een pakket aan moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra).
- 43 verlofdagen (waarvan een deel wordt uitbetaald).
- Een leasefietsregeling.
- Een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje.
- Werken in een hecht team met een ‘huiselijke’ no-nonsense cultuur, waar korte lijnen, veel vrijheid en een goede werk/privébalans centraal staan.
Bij Knaapen krijg je volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, onder meer met cursussen en trainingen die jou verder helpen. Daarbij organiseren we door het jaar heen ook verschillende activiteiten, zoals teamuitjes, wekelijkse sportmomenten, gezellige borrels en personeelsfeesten.
Wat zeggen jouw toekomstige collega’s over werken bij Knaapen? Bekijk het in de video.
Alsof je thuis bent
Knaapen (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Dat doen we niet alleen goed, maar ook met veel plezier. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.
Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons voorop. Maar wat ons écht beweegt, zijn mensen. Daarom investeren we niet alleen in stenen, maar ook in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.
We zijn trots op ons team van meer dan 170 collega’s, dat zich dagelijks inzet voor het beste resultaat. Onze uitdagende projecten vragen om nauwe samenwerking, waarin iedereen welkom is, zichzelf kan zijn en kan groeien.
Bij Knaapen werk je in een omgeving waar je je thuis voelt.

Solliciteren doe je zo
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu naar de functie Coördinator VGO bij Knaapen. Een motivatiebrief is niet nodig. Stuur ons je cv en eventueel je LinkedIn-profiel, en we nodigen je graag uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem contact op met Laura van Otterdijk via solliciteren@knaapen.nl, of bel tijdens kantooruren: 0499 – 46 06 05.