Projectcoördinator Beheer & Onderhoud, 40 uur
Jij bewaakt het overzicht, soepele projecten van A tot Z.
Dit ga je doen
Voor verschillende woningcorporaties verzorgt de afdeling Knaapen Beheer en Onderhoud (KBO) het dagelijks-, mutatie- en bouwkundig onderhoud aan woningen. Als Projectcoördinator Beheer & Onderhoud ben je verantwoordelijk voor de renovatie en verbouwing van leegstaande woningen voor onze belangrijkste opdrachtgevers.
Je bent de spil in het web van een team van ruim tien buitenmedewerkers. Je verzorgt technische opnames met externe opzichters en beheerders, stelt begrotingen op en regelt de inkoop van materialen. De meeste projecten hebben een budget tot € 75.000 en bevinden zich binnen een straal van 20 kilometer rondom Eindhoven. Tot en met de oplevering heb je veel vrijheid in de planning en organisatie, die je verantwoordt aan je projectleider.
Ook zorg je dat de administratie volledig op orde is. Je controleert en verwerkt werkorders en inkoopfacturen en levert tijdig de juiste informatie aan voor de verkoopfacturen aan onze opdrachtgevers.
Andere belangrijke taken en zaken
- Technische opnames uitvoeren en begrotingen opstellen.
- Projecten plannen en coördineren tot en met de oplevering.
- Inkopen van materialen en beheren van voorraden.
- Werkorders en inkoopfacturen controleren en verwerken.
- Samenwerken met opdrachtgevers, collega’s en uitvoerende teams om elk project succesvol af te ronden.

Dit moet je kunnen
Je bent een praktisch ingestelde professional met technisch inzicht en organisatorisch talent. Je schakelt snel tussen verschillende projecten en houdt overzicht, ook als het druk is.
Wat neem je verder mee?
- Mbo werk- en denkniveau.
- Een achtergrond of affiniteit met Bouwkunde is een must.
- Kennis van branche-specifieke producten, materialen en methoden.
- Een klantgerichte en besluitvaardige instelling.
- Het vermogen om overzicht te bewaren, ook onder druk.
- Veiligheid voor leidinggevenden (VCA-VOL) of bereid dit te behalen.
Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende functie hoort een pakket aan moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra).
- 43 verlofdagen (waarvan een deel wordt uitbetaald).
- Een leaseauto.
- Een leasefietsregeling.
- De mogelijkheid om flexibel en vanuit huis te werken.
- Een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje.
- Werken in een hecht team met een ‘huiselijke’ no-nonsense cultuur, waar korte lijnen, veel vrijheid en een goede werk/privébalans centraal staan.
Bij Knaapen krijg je volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, onder meer met cursussen en trainingen die jou verder helpen. Daarbij organiseren we door het jaar heen ook verschillende activiteiten, zoals teamuitjes, wekelijkse sportmomenten, gezellige borrels en personeelsfeesten.
Wat zeggen jouw toekomstige collega’s over werken bij Knaapen? Bekijk het in de video.
Alsof je thuis bent
Knaapen (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Dat doen we niet alleen goed, maar ook met veel plezier. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.
Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons voorop. Maar wat ons écht beweegt, zijn mensen. Daarom investeren we niet alleen in stenen, maar ook in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.
We zijn trots op ons team van meer dan 170 collega’s, dat zich dagelijks inzet voor het beste resultaat. Onze uitdagende projecten vragen om nauwe samenwerking, waarin iedereen welkom is, zichzelf kan zijn en kan groeien.
Bij Knaapen werk je in een omgeving waar je je thuis voelt.

Solliciteren doe je zo
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu naar de functie Projectcoördinator Beheer & Onderhoud bij Knaapen. Een motivatiebrief is niet nodig. Stuur ons je cv en eventueel je LinkedIn-profiel, en we nodigen je graag uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem contact op met Laura van Otterdijk via solliciteren@knaapen.nl, of bel tijdens kantooruren: 0499 – 46 06 05.
Jij bewaakt het overzicht, soepele projecten van A tot Z.
Dit ga je doen
Voor verschillende woningcorporaties verzorgt de afdeling Knaapen Beheer en Onderhoud (KBO) het dagelijks-, mutatie- en bouwkundig onderhoud aan woningen. Als Projectcoördinator Beheer & Onderhoud ben je verantwoordelijk voor de renovatie en verbouwing van leegstaande woningen voor onze belangrijkste opdrachtgevers.
Je bent de spil in het web van een team van ruim tien buitenmedewerkers. Je verzorgt technische opnames met externe opzichters en beheerders, stelt begrotingen op en regelt de inkoop van materialen. De meeste projecten hebben een budget tot € 75.000 en bevinden zich binnen een straal van 20 kilometer rondom Eindhoven. Tot en met de oplevering heb je veel vrijheid in de planning en organisatie, die je verantwoordt aan je projectleider.
Ook zorg je dat de administratie volledig op orde is. Je controleert en verwerkt werkorders en inkoopfacturen en levert tijdig de juiste informatie aan voor de verkoopfacturen aan onze opdrachtgevers.
Andere belangrijke taken en zaken
- Technische opnames uitvoeren en begrotingen opstellen.
- Projecten plannen en coördineren tot en met de oplevering.
- Inkopen van materialen en beheren van voorraden.
- Werkorders en inkoopfacturen controleren en verwerken.
- Samenwerken met opdrachtgevers, collega’s en uitvoerende teams om elk project succesvol af te ronden.

Dit moet je kunnen
Je bent een praktisch ingestelde professional met technisch inzicht en organisatorisch talent. Je schakelt snel tussen verschillende projecten en houdt overzicht, ook als het druk is.
Wat neem je verder mee?
- Mbo werk- en denkniveau.
- Een achtergrond of affiniteit met Bouwkunde is een must.
- Kennis van branche-specifieke producten, materialen en methoden.
- Een klantgerichte en besluitvaardige instelling.
- Het vermogen om overzicht te bewaren, ook onder druk.
- Veiligheid voor leidinggevenden (VCA-VOL) of bereid dit te behalen.
Goede vooruitzichten
Bij deze afwisselende functie hoort een pakket aan moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Uitstekend salaris (conform cao Bouw & Infra).
- 43 verlofdagen (waarvan een deel wordt uitbetaald).
- Een leaseauto.
- Een leasefietsregeling.
- De mogelijkheid om flexibel en vanuit huis te werken.
- Een vrij besteedbaar duurzaam inzetbaarheidspotje.
- Werken in een hecht team met een ‘huiselijke’ no-nonsense cultuur, waar korte lijnen, veel vrijheid en een goede werk/privébalans centraal staan.
Bij Knaapen krijg je volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, onder meer met cursussen en trainingen die jou verder helpen. Daarbij organiseren we door het jaar heen ook verschillende activiteiten, zoals teamuitjes, wekelijkse sportmomenten, gezellige borrels en personeelsfeesten.
Wat zeggen jouw toekomstige collega’s over werken bij Knaapen? Bekijk het in de video.
Alsof je thuis bent
Knaapen (sinds 1652) is het oudste familiebedrijf van Brabant. Wij zijn experts in renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. Dat doen we niet alleen goed, maar ook met veel plezier. Samen maken we elk huis klaar voor de toekomst.
Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons voorop. Maar wat ons écht beweegt, zijn mensen. Daarom investeren we niet alleen in stenen, maar ook in betere vooruitzichten voor buurten en bewoners.
We zijn trots op ons team van meer dan 170 collega’s, dat zich dagelijks inzet voor het beste resultaat. Onze uitdagende projecten vragen om nauwe samenwerking, waarin iedereen welkom is, zichzelf kan zijn en kan groeien.
Bij Knaapen werk je in een omgeving waar je je thuis voelt.

Solliciteren doe je zo
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu naar de functie Projectcoördinator Beheer & Onderhoud bij Knaapen. Een motivatiebrief is niet nodig. Stuur ons je cv en eventueel je LinkedIn-profiel, en we nodigen je graag uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze functie voordat je solliciteert? Neem contact op met Laura van Otterdijk via solliciteren@knaapen.nl, of bel tijdens kantooruren: 0499 – 46 06 05.